2014/01/17

Dior Hydra Life skin tint



Encouraged by a shop assistant, I bought the Dior Life foundation more than one year ago. The foundation was supposed to be wonderful, to moisten my skin for the whole day and match my complexion perfectly. Unfortunately, after the first use, I didn't like it at all. Applying the product, you must beware of strips left on your skin. The cosmetic doesn't adjust to your skin, becomes dry too soon and it's impossible to spread it. Another drawback of this product is a narrow range of available colours. I chose the brightest one, No. 1, but despite than, during autumn and winter, I'd like it to be a bit brighter. The hydrating effect is really nice. So nice that I don't have to use a cream every morning. Unfortunately, the foundation doesn't make my skin matt and I've to use the powder frequently during a day. I put the product on a shelf and started using it again many times. It certainly has its pros. The biggest one is perfectly-hydrated skin. However, the cons such as the stripes on the skin and the fact the skin is not matt after applying, make me unwilling to buy it again.





Pod namową ekspedientki  kupiłam podkład Dior Life. Miało to miejsce ponad rok temu. Miał być cudowny, nawilżać cerę prze cały dzień, wspaniale stapiać się z karnacją. Niestety po pierwszej aplikacji nie przypadł mi do gustu. Nakładając produkt należy bardzo uważać, aby na twarzy nie zostały smugi ponieważ kosmetyka zamiast idealnie stapiać się z cerą, za szybko wysycha na twarzy nie dając się już rozetrzeć. Kolejnym minusem tego produktu jest dość mała gama kolorystyczna. Ja wybrałam najjaśniejszy nr.1 a i tak, jesienią i zimą, wolałabym, żeby był o kilka tonów jaśniejszy. Efekt nawilżenia skóry jest bardzo przyjemny, do tego stopnia, że nie muszę rano używać kremu. Niestety podkład ten nie zapewnia matowej cery i w ciągu dnia wymaga bardzo częstego sięgania po puder. Wielokrotnie odkładałam ten produkt na półkę i sięgałam po niego ponownie. Na pewno ma swoje plusy, największym jest wspaniale nawilżona cera, jednakże minusy takie jak brak zmatowienia oraz powstawanie smug przy aplikacji, raczej nie przekonają mnie do ponownego kupna tego kosmetyku.













8 comments:

  1. ciekawa recenzja zapraszam

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/01/jesiennie.html

    ReplyDelete
  2. Looking at the product it seems like even the lightest color would be too dark for me because I'm very fair-skinned. What a shame that you really have to be careful with this; no one wants to look like a tiger with stripes on our face. The hydrating part is good though but we can use a moisturizer for that. It seems you were rightfully disappointed with this product!

    ReplyDelete
  3. Zapewne cena niemała, więc nie warto :)

    ReplyDelete
  4. Stosowalam krem z tej serii hydra life a o tym podkladzie nie slyszalam, brak matowienia to najwieksza wada wiec raczej go nie kupie :) ciekawa recenzja. Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  5. Po raz kolejny sprawdziła się zasada, że to co drogie niekoniecznie jest dobre :D

    ReplyDelete
  6. jak na ocień nr 1 to strasznie ciemny:) ja np już bym nie użyła :)

    ReplyDelete
  7. Szkoda,że nie przypadł Ci do gustu;/Tak naprawdę to ciężko dopasować idealny podkład do twarzy,mi zajęło to bardzo długo ale w końcu znalazłam swój ideał:)

    ReplyDelete
  8. ja mam straszny problem ze znalezieniem swojego idealnego podkladu ;/

    ReplyDelete