2013/08/30

Turquoise





I always associate turquoise with holidays and – jewellery which matches summer outfits perfectly. Turquoise makes me think of sea, its beautiful smell and summer adventures. Unfortunately, holidays are nearly over and we'll have to change our clothes' colour palette soon. That is why, I chose the turquoise jacket, wedge shoes of the same colour and the Aztec-patterned skirt. I completed the outfit with the silver bag and white blouse. What do you think about it?

Turkusowy kojarzy mi się z wakacjami. Z biżuterią, która idealnie komponuje się z letnimi zestawami. Turkusowy przywodzi mi na myśl zapach morza i letnie przygody. Niestety  powoli kończą się wakacje i niedługo trzeba będzie trochę zmienić paletę kolorów w jakie się ubieramy.  W związku z tym w dzisiejszym zestawie postawiłam na turkusową marynarkę i koturny w tym samym kolorze, oraz spódnicę w azteckie wzory. Zestaw uzupełniłam srebrną torebką i białą bluzką. Co o nim myślicie?












Turquoise

Jacket/ Marynarka: Reserved
Blouse/ Bluzka: H&M
Skirt/ Spódnica: Promod
Heels/ Buty: Fleq


29 comments:

  1. Przepiękne buty, w turkusowym wyglądasz zjawiskowo :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Świetne kolory, całość razem się pięknie prezentuje bardzo kobieco <3

    ReplyDelete
  3. super, turkusowy to bardzo optymistyczny kolor. pasuje do Ciebie

    ReplyDelete
  4. Ślicznie....bardzo pasuje do Ciebie ten kolorek..jest piękny...


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    ReplyDelete
  5. Jak zwykle idealnie ;) Turkus to zdecydowanie kolor dla Ciebie !;)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie wyglądasz!
    Super spódnica <3

    ReplyDelete
  7. cudownie !!! świetny dobór kolorystyczny <3

    ReplyDelete
  8. Wspaniała całość! Świetna spódniczka! :)

    ReplyDelete
  9. świetna spódnica :) pozdrawiam i zapraszam do mnie silesianfashionfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Genialnie tu!! Będę obserwować, masz niezwykły styl :)

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw na końcówkę lata :-) też starma się jeszcze nosić kolory zanim przyjdzie szara jesień i zima :-)
    Pozdrawiam
    P.S. Pięknie Ci w turkusie :-)

    ReplyDelete
  12. Super wyglądasz! Kolory piękne, świetnie zestawione!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz, wszystko śliczne !!

    ReplyDelete
  14. prześlicznie Ci w takiej kolorystyce! zachwyciła mnie spódnica ;) cudo :)

    ReplyDelete
  15. turkus i wszelkie odcienie niebieskiego to zdecydowanie Twoje kolory. wyglądasz olśniewająco!

    ReplyDelete
  16. awesome colours!
    Following you now on blogloving, GFC and g+
    hope you might follow me back:)

    ReplyDelete
  17. ładnie wszystko dobrałaś;) kolorek daje po oczach :) podoba mi sie
    Dziekuje za odwiedziny i zapraszam do obserwacji ;)
    http://fashion-crown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Przepiękne buty! :) Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  19. ja już Cię dawno obserwuję.. heelooł :D pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz rewelacyjnie :) Spódniczka mi się w szczególności podoba :)

    ReplyDelete
  21. Hej, piszę do Ciebie jako, że obserwujesz mojego bloga (http://inthearmsoftheart.blogspot.com/). Zmieniłam nazwę i przeniosłam go na inny adres (http://thestyleandco.blogspot.com/), więc jeśli masz ochotę nadal obserwować to zapraszam (i przepraszam za spam);)
    I bardzo ładny zestaw, lubię turkus :D

    ReplyDelete
  22. que pasa contigo titi.......que guapa !!!!

    :)

    ReplyDelete
  23. woooow! so cute colors!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. like that cotton candy vibe u got , certainly best outfit for a goodbye ,,,

    *(Goodbye summer) i have an outfit already posted on my blog come by and see it to get inspired more

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    ReplyDelete
  25. cudne buty!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete